God morgon!!

För första gången den här veckan så vaknade jag av att klockan ringde, men det var knappt.

Hade det inte varit för att jag var uppe på toa så hade jag nog sovit än och inte hört klockan.

Pallrade mig upp ur soffan som jag sovit i och fixade med sonens morgonbestyr.

Ta fram kläder, fixa frukost, borsta tänderna,packa skolväskan för att sedan gå iväg till skolbussen.

Idag är dagen då jag ska gå vidare med den enorma tröttheten jag känner och även om hur jobbet får mig att må.

Hur mycket jag än sover så känner jag mig aldrig utvilad, och jag minns inte längre hur det känns att inte vara trött hela tiden.

Ju mer jag rör mig och är igång desto tröttare blir jag.

Idag ska jag sätta hårt mot hårt hos puckoläkaren, kräva ett svar på varför jag mår som jag gör.

Idag accepterar jag inte att bli hemskickad och han säger åt mig att bara bita ihop!!

Jag har försökt, jag jag bitit ihop så tänderna snart faller ur och det funkar inte för det.

Det blir lixom aldrig bättre, och nu har det faktiskt gått så pass långt att det påverkar hela min vardag!!

Förresten vad ska ni göra idag??

