Etiketter

, ,

I morse när vi skulle börja morgonbestyren så upptäcker vi att vi inte hade ngt vatten på hotellet.

Zipp, zapp, slut!

Det här är inte första gången vattnet bara försvinner sådär så jag kände bara: gaah, inte nu igen!

På morgonen vill man ju kunna göra det man brukar utan några konstigheter, allt bara flyter på i ett skönt morgonflow.

Idag infann sig inte det där sköna morgonflowet kan jag säga er.

Vi löste morgonbestyren iallafall men kallt vatten från kylen.

Tur att jag har bunkrat upp med vatten i alla våra soda streamer flaskor så att vi har när sånt här händer.

Det är så jäkla gött att dricka kylskåpskallt vatten!!

Passade på att måla på ett fejs och drog i torrschampo i håret när jag ändå var igång.

Nu sitter jag här i soffan och tittar på nyhetsmorgon och slösurfar lite innan det är dags att ev  gå till jobbet.

Jobbet ja…..

Bara jag tänker på det så drar jag en stor suck.

Problemet är inte att jag inte vill jobba för det vill jag verkligen, jag vill komma tillbaka 100%.

Bli den jag en gång var.

Känna att jag faktiskt klarar av att arbeta, att jag faktiskt klarar något igen.

Jag vet bara inte om just min arbetsplats är det rätta stället att göra detta på.

Stressen börjar bli alltmer påtaglig och jag känner att jag inte alls mår bra av att vara på min arbetsplats.

Känner hur allt som tidigare kommit över mig är på väg tillbaka….

Jag har några förslag som jag ska presentera för chefen, för jag pallar inte att ha det såhär.

 

