Etiketter

Just nu är det mkt som rör sig i mitt huvud kring alla  dessa negativa åsikter om gbp.

Eftersom jag har bestämt mig så spelar det ju egentligen ingen  som helst roll om vad omgivningen tycker, jag har ju ändå bestämt mig för att löpa linan ut.

Eller spelar det egentligen ingen roll om vad omgivningen tycker?

Det är klart det spelar roll, fast ändå inte.

Det är min kropp och mitt beslut.

Men det känns otroligt tråkigt att så många har så otroligt negativ inställning till det.

Det är bara så förbannat tröttsamt att behöva stå upp för sin sak.

Att behöva förklara gång på gång om varför jag har valt att göra det, hur jag faktiskt har vägt både för och nackdelar innan jag bestämde mig.

Iom detta så har jag  bestämt mig för att inte berätta för någon mer, orkar inte hålla på och förklara..

