Etiketter

, ,

Idag berättade jag för min bästa vän att jag har tänkt att göra en gbp.

Även denna reaktion blev: Nej, gör det inte!

Vad jag inte kan förstå är varför alla är så negativt inställda  till det?

3 av 4 som jag har berättat det för han reagerat på precis samma sätt, och alla dessa har dragit upp värsta tänkbara scenario.

Scenario som jag mycket väl är medveten om KAN hända, notera att jag skrev kan och inte händer.

Alltså det kan hända, vilket inte betyder att det händer alla.

Jag tror att min vän blev överrumplad av vad jag berättat att jag tänkt göra med min kropp, för sedan önskade hon mig all lycka som går och om det var det jag absolut ville så självklart skulle hon stötta mig i de.

Det skulle kännas konstigt att inte berätta för min bästa vän om vad jag tänkt genomgå, det skulle kännas lite som om att ljuga varje gång jag träffade henne.

Är så glad att hon vände på steken för jag är så förbannat trött på att försvara mig och argumentera om varför jag beslutat mig att fullfölja en op.

Förresten inget brev idag heller i brevlådan……….

 

 

