Etiketter

Mannen var uppe kl 07,30 och skottade hotellingången och jag undrade i mitt stilla sinne om det hade slagit över helt i huvudet på han.

Det har aldrig  tidigare hänt att han skottar på morgonen, inte annars heller för den delen.

Mannen fortsatte med tvätten och mumlade något om att han skulle städa sen när jag drog till jobbet..

What???

Antingen så har min hotellstrejk märkts eller så har han varit här inne och läst vad jag skrivit för sån här fart har det nog aldrig varit i mannen.

Idag blir det jobb, hoppas att det går snabbt idag.

Det har ju iofs varit löning så det kommer ju säkert varar mkt att göra.

HATAR att börja arbetsdagen med rusch på jobbet!

Ikväll blir det till att fixa den groteska utväxten i håret innan den tar över helt.

Hoppas ni får en bra dag.

 

