Ursäkta mig men idag är jag sen till själva livet och allt vad det innebär!

Mannen kom och ruskade i mig och sa att det var snabba ryck.

Att vi skulle hjälpas åt så sonen kom iväg snabbt till skolan.

Jag fattade ingenting och frågade vad klockan var.

-08.10!!

Holy crap, inte nu igen..

På med sonens kläder och snabbt iväg till bilen.

Frukosten käkade han på vägen.

Självklart startar inte skitsaaben, det är tydligen för kallt för skitsaabens batteri att ens ha en gnutta ork att starta.

Påpekade för mannen senast igår att han kanske skulle ställa in skitsaaben i garaget och ladda helvetet, men Nää det behövdes inte tyckte mannen.

Kollar bussar och mannen erbjuder sig att följa med sonen.

Gud vad jag skäms, jag skäms ögonen ur mig!!

Inte nog med att jag försover mig titt som tätt nu har jag även lyckats med så att sonen missade första lektionen i skolan denna morgon 😦

Idag känner jag min som den sämsta mamman i hela världen!!

