Idag gick det superbra på jobbet.

Jag log, hälsade gästerna välkomna och knappade in deras beställningar.

Hämtade maten och tog betalt och önskade mina gäster en smaklig måltid.

Å så gick det till i 2 timmars tid, inte mkt mer att säga om det.

Allt på rutin precis som det gjort dom 10 snart 11 åren jag jobbat inom företaget.

Det här är ju det jag är bra på , det jag tycker är roligast.

Visst att det ibland suger att stå och mata gäster i flera timmar dag ut och dag in det är ju en annan sak, då är det förjävla skönt att man kan göra ngt annat.

Det känns fortfarande helt knäppt hur det kan vända så snabbt i min kropp och jag blir helt off.

Det måste nog upplevas på ett eller annat sätt för att förstås tror jag.

Funderar på vart dom timmarna jag skulle jobbat igår tar vägen?

Om arbetsgivaren ska betala dom som sjuklön eller om FK ska det, fattar ingenting av alla regler och sånt.

Ringde min handläggaren men hon var självklart inte där idag, hennes jobb skulle man ha 😜

Undra vad mannen har i görningen, maten står nämligen halvfärdig i kylen……

Satana routsalainen , nu måste jag ner och hämta mina skjortor jag kastade in i spontan tvätten.

 

 

