Det pågår en ständig kamp mellan sonen och mannen om hotelldirektörskan.

Allra mest från sonens sida, mannen tycker det är skitroligt och retas alltid lite extra.

Så häromdagen när vi åkte till svärföräldrarna så sa jag att jag kunde tänka mig att flytta till landet och skaffa hästar och kanske driva en bensinstation i ett litet samhälle.

Ni vet ett sånt där samhälle där alla känner alla och man måste gå ner till bensinstationen för att handla godis eller vad man nu behöver.

Sonen var givetvis på och mannen var inte  så glad i  tanken.

Mannen är ingen människa som gillar kroppsligt arbete or what so ever, bara han har sin dator så är han nöjd.

Allt annat är jobbigt, herregud jag trodde han skulle lösas upp i atomer när vi precis hade köpt huset vi bor i och renoverade…

När vi kom hem från jobb och skola häromdagen , den dagen mannen  var  ledig btw.

Jag går direkt ut och fixar  den igensnöade ingången till hotellet och sonen frågar vad jag gör, jag gör det som mannen sen ska göra sen  när vi bor på landet sa jag.

Mannen upplyste oss om att skulle vi bo på landet så fick vi minsann  flytta själva utan honom.

Sen fortsätter diskussionen mellan sonen och mannen.

Sonen: då får jag ha mamma för mig själv om du inte flyttar med.

Mannen: tänk om mamma skaffar en annan  kille då?

Sonen: Nej för inga killar kommer att hitta henne ute på landet, det finns inga killar på landet!

HAHAHAHAHAHA gissa om jag höll på att garva ihjäl mig….

