Huvudvärken jag nämnde igår kom tillbaka med dubbel kraft idag , känner mig helt däckad och jag har precis ringt till jobbet och sjukanmält mig.

Känns så jäkla dumt att ringa och sjukanmäla sig när man redan är sjukskriven till viss del.

Som tur var så var det en av som ”nya” som svarade och hon var hur glad som helst och det var inga sura miner där inte för att jag inte kunde jobba idag.

Så himla skönt att åtminstone den inställningen ändrats på jobbet.

Jag ligger som sagt nerbäddad i soffan sen sist jag skrev, lyckades somna om för någon timma sedan.

Dvs efter det att jag varit i frysen och hämtat min ”ispåse” och lagt på pannan.

”Ispåsen” är egentligen en variant av en vetekudde fast med körsbärskärnor i.

Den hade jag turen att få av några herrar från Dove som var på jobbet för att visa produkter för många år sedan.

Jag är otroligt tacksam över att det var just jag som fick den för jag har använt den mycket.

”ispåsen” ligger alltid i frysen och åker fram så fort huvudvärken ger sig till känna.

Det är så jäkla skönt att lägga den på pannan när huvudvärken är som värst.

Ligga och slappna av.

Och vet ni vad, den hjälper!!

Nu måste jag nog ta och kolla blodtrycket för jag är helt säker på att det är det som gör att jag mår som jag gör.

