Idag slog det mig att jag påbörjade vecka 3 på jobbet!!

3 e veckan av jobb och jag står fortfarande upp!!

Visserligen ”bara” 25 procent men ändå.

Jag går dit, gör det jag ska och går hem.

Jag gör någonting, får in en rutin igen.

Lägger inte ner så mkt energi på människorna på jobbet längre och jag mår bra av all uppskattning jag får av mina gäster.

Idag var det sjukt segt och jag drog mig undan lite medvetet för att inte göra vissa saker.

Jag kände att det är faktiskt fler människor än jag på min arbetsplats och min energi ska räcka hela dagen så jag höll mig lite i skymundan.

Lämnade jobbet återigen med världens huvudvärk!!

Jag minns hur det brukade vara, lite migrän medicin och sen raka spåret i säng.

Peppar, peppar så har jag sluppit det.

Det har räckt med lite treo och sen har det släppt, utom idag.

2,5 treo brusar senare har det äntligen släppt.

Nu ligger jag här helt yberpigg av treon och undrar vad jag ska göra efter det att jag läst era bloggar?

Antagligen blir det lite candy crush, för jag har gett mig sjutton på att jag ska komma vidare!!!

