Eftersom hotellet var stängt igår så blev det dubbelt jobb idag.

Frukosten/brunchen bestod idag av äggmackor, enkelt och mättande 😛

Eftersom jag har varit helt slut som människa varje dag efter jobbet så har jag fuskat som sjutton med städningen.

Jag har bara kört något varv med dammsugaren( när jag har gått i dom förbannade små stenarna som kommer utifrån) på nedervåningen sen har det inte varit mer med det.

Det är bland det värsta jag vet, eftersom jag går barfota hemma så är det inte speciellt trevligt att gå på dom här småstenarna å dessutom gör det jefla ont!!

Övervåningen har jag låtit leva sitt egna liv.

Mannen tog tag i tvättningen idag så min lott föll såklart på stäningen.

Som om jag inte städar nog efter alla annars!!!

Nu är det gjort och nu blir det läxläsning med sonen.

Vad har ni gjort idag??

 

Med detta införde jag återigen mina storstäds söndagar.

