Etiketter

Jag vet att jag har skrivit tidigare att jag inte ska låta mitt jobb ta överhand över mig och påverka mig negativt.

Men det är svårt när så mycket är så inni helvete ( ursäkta) fel!!!

Många reagerar på det jag skriver och undrar vad det är för ställe jag jobbar på egentligen, jag kan säga såhär det är  en amerikanskt hamburgerkedja resten får ni lista ut själva.

På så sätt kan jag inte få skit från min arbetsplats att jag skriver negativt om mitt arbete och vad som pågår där.

Jag minns den tiden då allt var frid och fröjd.

Då alla var glada, man hade roligt på jobbet  och man hjälpte varandra som det team man faktiskt var.

Man var som en enda stor familj.

På den tiden hade vi  en annan ägare, en ägare som var väldigt speciell men han var ändå bra.

Han var driven och tjatade hål i huvudet på oss om saker som skulle göras.

Varje dag letade han efter nya brister att förbättra och man lärde sig snabbt vad han satte fokus på.

Jag och han gillade inte alls varandra men vi liksom accepterade varandra ändå med åren.

Hur illa det än kunde vara på jobbet  på den tiden så var det aldrig någon som farde illa eller blev orättvist behandlad.

På den tiden var det aldrig snack om att någon hade gått in i väggen pga jobbet!!

 

