Etiketter

Egentligen är jag för trött för att skriva något, men jag gör ett sista röjj och plånkar ner några rader  innan jag kraschar för natten.

Började såklart även denna dagen med att försova mig!!

Eller inte helt, eller inte första gången jag var uppe iallafall.

Det var efter jag hade lämnat sonen vid skolbussen som jag bestämde mig för att bara vila lite innan jobbet som jag försov mig och vaknade när min buss gick.

Som tur var mannen ledig och körde ner mig till jobbet.

Jobbet ja, där är det ju som det är och idag hade jag bestämt mig för att ta det skitlugnt.

Jag tänkte att om jag tar det skitlugnt så kanske jag inte behöver gå hem med huvudvärk varenda dag.

Kan meddela att min teori funkade inte alls, huvudvärken kom iallafall.

Pratade med kvinnan på fk igår om situationen på jobbet och vilka alternativen är och det känns bra att det finns andra vägar att gå om det här nu skulle skita sig helt.

 

