Jag vet att jag skrivit det innan men jag skriver det igen, är bara så glad.

Känner mig så sjukt taggad inför det här året med allt vad det kommer att innebära.

Målet är ju att bla att byta jobb och därigenom bli mer tillfreds i arbetslivet.

Har skickat in en hel del ansökningar lite här och var,vilket känns otroligt bra bara det.

Även om alla jobb jag sökt skulle tacka nej så har jag iallafall sökt och försökt att få till en förändring.

Bara det, känner jag är ett stort framsteg.

”Eftersom vi inte får glömma hur m faktiskt har mått ”… puckoläkarens ord är fortfarande fast etsade i mitt huvud.

Nu har jag inte hört något från dom företag jag sökt hos men jag håller tummarna.

Skam den som ger sig!!

I morgon (läs idag )ska jag äntligen få reda på om det är något fel på mina njurar.

Om det är dessa som ställer till det i min kropp och så gör så att blodtrycket är så högt och inte går ner ens med hjälp av medicinerna.

Jag hoppas verkligen inte att det är något som är tokigt med njurarna , fast samtidigt skulle det vara skönt att äntligen få en förklaring till varför jag mår som jag gör.

En diagnos, något att relatera och hänvisa till när puckoläkaren ler mot mig och säger att jag ska bita ihop.

Håller ändå tummarna att allt är ok!!

