Etiketter

,

Hotelldirektörskan tog sig faktiskt friheten att ta sovmorgon ännu en dag , så jag ber om ursäkt att jag inte var i tid till frukosten och även sen till bloggandet.

Sonen och jag ha varit ute och försökt att åka pulka i den snorhala backen,  vi gav upp det efter ganska kort tid.

Det gick inte alls att åka i en backe full med is, eller åka gick väll men man slog halvt ihjäl sig.

Eftersom jag känner att vi redan fått vår beskärda del av sjukhus och allt sånt så fick det bli plan b istället.

Tog med den lilla fotoentusiasten och gick en promenad i skogen, jag tyckte det var en strålande ide för då kom jag ut lite samtidigt som sonen kunde fräsa av lite bilder med sin nya kamera.

Fotoentusiasten nästan hoppade av lycka och jag har nog aldrig sett han ta av sig och ta på thermobyxorna  så snabbt som han gjorde när han var inne och hämtade kameran.

Det var annat ljud i skällan än när man ska in på toa 😛

Dom sista spåren av julen städades ut idag och nu är jag inte sist i kvarteret längre 😛

 

 

 

