Etiketter

Anledningen till att jag startade den här bloggen för över ett år sen  var att det skulle vara  en sorts terapi för mig.

Som kanske inte alla vet så gick jag in i väggen och tappade bort mig själv.

Idag mår jag bättre och jag känner att den fula verkligheten inte längre står för det jag skriver om, jag vill börja om.

Just det bloggnamnet för en himla massa negativt med sig så jag funderar på att ändra till något annat istället.

Adressen är ju den samma som innan  dvs  http://www.shadaim12.wordpress.com

Skulle ni tycka att det var krångligt om jag ändrade adressen med???

Självklart skulle jag ju meddela det innan jag ändrade.

År det någon som vet om mina följare på bloglovin och på wordpress försvinner då eller hänger dessa med automatiskt?

Hoppas att alla läsare hänger kvar här ändå hur jag än bestämmer mig för att göra…

