Etiketter

, ,

Sista arbetsdagen den här veckan avklarad, och nu tar jag banne mig helg.

Inget mer jobb förrän på Tisdag och bara det gör ju att det känns som jag är i himlen.

Även om det har varit en svintuff vecka så känner jag att det är  nyttigt för mig att komma tillbaka till vardagen igen,att hitta rutinerna och framförallt att komma tillbaka  till det sociala.

Jag har känt mig glad av att vara bland alla våra härliga gäster och att vara social är inte längre något som känns jobbigt.

Något som däremot  är jobbigt och som stör mig något så fruktansvärt  är den viktuppgång som mina mediciner orsakat och jag känner mig inte direkt som en gasell på jobbet.

Hemma är det en annan sak, då tänker  jag inte så mkt på det förutom dom gångerna man går förbi spegeln och undrar vem i helvete som är i spegeln.

Jag är så förbannat glad över att jag har tagit mig upp till ytan och att jag  är där jag är idag, helt on my own!

Sen att det är som det är på jobbet det försöker jag att inte tänka eller störa mig på.

Jag är medveten om hur det är och jag gör allt för att ta mig därifrån.

Nu blir det till att hoppa in i en varm dusch och tvätta bort flötoset så att jag kan komma ur duschen som en ny människa haha.

Ikväll  blir det döda fisk läget i soffan med ett nytt avsnitt av Person of interest 😀

Vad ska ni göra denna fredagskväll?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

