Klockan ringer och ringer, som vanligt så hör jag den inte, något som numera blivit en vardag.

Börjar undra om jag inte blivit halvdöv eller nått på kuppen!

Den konstanta tröttheten har slagit till med maximal effekt.

Jag vaknar till av att någon väsnas så inni helvete i garaget, inser att jag inte alls blivit halvdöv ,kikar på klockan och startar paniken.

– Helvetes jävla skit.

Jag har försovit oss, IGEN!!

Panikväcker sonen, sticker ner i köket och panikfixar frukost.

Samtidigt som jag panikfixar frukost är det som vanligt tjat om rostade mackor och jag känner att vi inte riktigt har tid med vare sig rostade mackor eller massa tjaffs nu.

Panikväcker även mannen och ber han skjutsa sonen till skolan eftersom ”någon ” gjort att sonen missat skolbussen.

Välkommen till min morgon.

