Kan inte med ord nog beskriva hur ljust jag ser på framtiden.

Just nu känner jag mig oövervinnelig, och att jag kan klara vilket hinder som helst.

Jag ser fram emot så mycket så att jag vet inte vart jag ska börja.

Mest ser jag fram emot gbp och allt vad den kommer att innebära.

Jag letar ständigt ny information och jag har nog snart läst igenom alla gbp bloggar som finns, eller rättare sagt alla som Google hittade 😉

Jag vill ju vara påläst ordentligt inför så att jag verkligen vet vad det är jag ska ge mig in på, så att jag inte står där med skägget i brevlådan sen som ett fån!!

Och undrar varför frågade jag inte det här och varför tog jag inte reda på det där osv.

Mycket info har jag ju redan skaffat mig och puckoläkaren förklarade att det blir mer info från sjukhuset sen.

Jag förstår att det kommer att krävas en hel del av mig och mycket kommer att förändras.

Å då pratar jag inte bara om klädstorleken!!

Jag kan faktiskt inte låta bli att tänka på hur det kommer att bli sen, sen när jag kan handla i favoritbutikerna igen!!!

– jääääy!!

Förresten idag fick jag många värmande ord från mina gäster och framförallt berättade dom hur mycket dom saknat mig och välkomnade mig tillbaka till jobbet.

Att höra detta på den tredje dagen som jag var tillbaka på jobbet kändes så himla bra.

Jag blev glad inom hela mig och jag kände mig otroligt uppskattad igen.

En riktig boost för insidan!!

Sen att ingen välkomnat mig tillbaka på själva jobbet , det är ju en annan femma….

