Som ni vet så letar jag nytt jobb som en iller, allt för att ta mig ifrån min nuvarande arbetsplats.

Jag vill ha ett nytt jobb, med nya kollegor och framförallt så vill jag göra något annat än det jag gör idag.

Efter mina 10 år inom företaget så räcker det.

Jag vill pröva mina vingar och flyga så långt bort från den bransch jag är i och landa i en dröm.

I en dröm där jag har ett jobb jag trivs med och är lycklig på alla plan.

Letar jobb dagligen och ska in och visa upp mig för bemanningsföretagen i veckan tänkte jag.

Sen har jag  även funderat kring det här med att öppna något eget, att vara min egen.

Att utveckla ett varumärke från grunden.

Det skulle verkligen vara skitkul och jag klurar fortfarande på vilken typ av verksamhet det skulle vara.

Ikväll gled jag in på utbildningar och kikade vad som erbjöds, å tror ni inte att jag föll pladask för en utbildning!!

Alltså detta är så typiskt mig så det är helt galet.

Jag ska ta mig en ordentlig funderare och komma fram till vilket av dessa alternativen  som väger mest!!

 

 

