Natten som varit har spenderats mestadels i vaket tillstånd, trots det så är jag ändå uppe och har skickat iväg sonen till skolan.

Rättare sagt ,efter tvåhundraelva snoozningar kom jag upp!!

Jag kunde inte komma till ro igår,var lixom trött men ändå så uppe i varv.

Känner igen den där känslan som jag haft så många gånger tidigare.

Lite som när jag jobbade skift för trehundra år sen och man inte hade koll alls på vad det var för dag eller om det var morgon eller kväll.

Lite dom en lördaghelaveckan känsla.

Fast nu jobbar jag inte skift och har inte gjort på många år.

Det enda jag vet är att jag körde på som jag brukade göra innan jag blev sjukskriven på jobbet igår.

Sen gick jag ju hem med en huvudvärk utan dess like…

Idag mina vänner SKA jag ta det lugnare!!

Vad ska ni hitta på idag?

20130108-081443.jpg

