Etiketter

, , , , ,

Dag 2 avklarad på jobbet och jag känner mig helt slut som människa, redo att lägga mig ner och dö.

Dessa två timmar suger  musten ur mig…

Idag var jag ju så förbannat korkad så jag körde mitt vanliga race igen, jag försökte inte ens att ta det lugnt!

Ibland har jag funderat på om jag verkligen känner mig stressad när jag kör på utav bara helvete eller om det är sådan jag är som person.

Och jag har kommit fram till att det är sådan jag är, jag gillar fart och fläkt och har inga problem att göra flera saker samtidigt.

Nemas problemas!

Eftersom jag haar gjort två tidigare försök att återgå till min arbetsplats så kan jag idag känna skillnaderna på då och nu.

Idag känner jag mig mer redo än någonsin.

När jag lämnar min arbetsplats känner jag mig helt tom, helt uttömd på energi och huvudvärken och jag traskar hemåt.

Jag visste ju att det skulle bli en omställning att komma tillbaka till jobbet och att det skulle bli tufft ibland.

Aldrig att jag hade föreställt mig att jag skulle vara så trött hela tiden.

kgköd

