Etiketter

, ,

Idag var första dagen på jobbet efter det att  jag blev sjukskriven igen.

Ja tänkte inte så mycket på det igår, jag ville inte.

Hade jag tänkt på hur det skulle vara att komma tillbaka och målat upp en bild så skulle det antagligen ha blivit så.

Och ni kan ju gissa vilken bild jag har av min arbetsplats idag efter 2012?

Min arbetsplats har tagit så mycket energi från mig och förstört så pass mycket så att jag känner att jag är klar med det stället.

Klar på det sättet att jag inte tänker låta mig bli så pass nertryckt så att jag går under isen igen eller lägga ner all min energi på att vara den perfekta medarbetaren!

Sen är jag även klar med min arbetsplats på det sättet att jag letar nya jobb som en iller!!!

Jag har min strategi för hur jag ska klara dagarna och den kommer jag att följa till punkt och pricka.

Idag kom jag på mig själv flera gånger att jag lätt går in i gamla mönster.

Jag jobbar lixom på utav bara farten.

Hörde någon kommentar från en jag jobbar med  om att jag var tillbaka å nu skulle det gå snabbt i köerna.

Jahopp tänkte jag, så det är den inställningen vi har till min  rehabilitering….

 

 

 

 

