Trots en pissig dag med huvudvärk så har jag fått en hel del avbockat från min lista.

Treona har avlöst varandra i glasen och nu äntligen har jag fått bukt på skiten 😀

Passade på och ringde puckoläkarens vc och bokade ännu en tid till sonen så han får såret kollat igen.

Operationssåret blir inte bättre och efter 3 veckor med Heracillin så tycker jag ju att det borde ha gjort susen.

Igår när jag la om såret så var det helt grönt och äckligt där in under, vad det berodde på visste inte sköterskan jag hade i luren riktigt.

Samtalet slutade med att vi fick en tid i dagarna så puckoläkaren kunde titta på operationssåret.

Några samtal senare vad det dags att kolla upp om puckoläkaren hållt vad han lovat och skickat iväg min remiss.

Vilket han såklart inte gjort.

Why am i not surprised?

Det kommer att bli ett ypperligt tillfälle när sonen ska dit att påminna honom om att han faktiskt får skicka iväg remissen snarast.

Jag vill ju inget hellre än att bli smal igen!!!!

Sonen fick en snabbklippning med maskinen med under kvällen så han inte behöver komma tillbaka till skolan och se ut som ett troll 😉

Att klippa sig är något som vi bråkar en hel del om i våran familj, sonen vill helst se ut som ett troll och ha håret ståendes åt alla håll.

Jag vill inte att han ska se ut som ett troll.

Jag vill att han ska se välvårdad ut, precis som alla andra mammor vill att deras söner ska se ut!

Senast jag klippte honom gick jag bananas med maskinen och han fick en svintuff liten mohikan frilla, men se du det gick inte!

Så kunde man ju inte se ut, å vilken kass morsa jag var som inte fattade det å bla bla bla, herregud ni skulle hört hur han gick igång.

Det var bara att raka bort det och så fick han allt lov att se ut som han brukar.

Denna gången blev det en snabbkörning med maskinen utan några större utsvängningar.

Jag lärde mig min läxa sist jag tog mig friheter med hans klippning 😀

Köpte förresten en sån här sak från finish som man har i diskmaskinen som ska ta bort den dåliga lukten.

Numer ser det ut såhär hemma hos oss, en del gillar visst den nya doften 😜 haha.

20130107-185545.jpg

