Kommer ni ihåg att jag skrev igår att jag ville gå i ide till mars, glöm det jag skrev och låt mig sova resten av året!!!

Tröttheten har slagit ner som en bomb idag , det var ett smärre helvete att ta sig upp i morse och komma iväg till hallen.

Mannen tjatade om att jag skulle gå upp och att vi skulle åka och äta frukost flera gånger innan jag ens hade vaknat till liv och jag ville bara nita honom så han höll käft så jag kunde sova vidare.

Är det något jag HATAR så är det när man pratar med mig och framförallt TJATAR på mig på morgonen!!

Då jäklar kommer pms kärringen fram!

På morgonen vill jag bara vara för mig själv när jag håller på och vaknar, inte höra en massa tjat och absolut inte bestämma mig vad jag tycker om alla frågor som ställs!

Något som mannen borde ha lärt sig vid det här laget kan jag tycka.

Jag hoppas att lite sömn i natt gör så att jag kommer på fötter igen så att jag är lite piggare imorgon när jag ska göra comeback på jobbet och allt.

