I gårkväll började vi funktionärsarbetet på en innebandycup som sonens klubb arrangerar, vår del består av att agera hallvärd, kioskförsäljning a godis och korv samt lite städning.

Piece of cake kan man tycka, kruxet är att vi är lite för många föräldrar på passen och det finns inte uppgifter som räcker till oss alla.

Förutom att titta på pågående matcher och kanske rulla tummarna med lite slösurfning 😉

Idag ska sonen med och fixa godisförsäljningen vilket jag tror han kommer tycka är jätteroligt och samtidigt blir det ett bra komplement till mattelektionerna.

Jag med mitt guldfisk minne hade så klart glömt bort att jag lovat att komma på ett firande av en vän ikväll efter passet , så det blev lite eld i berget när min vän skickade sms.

Blir till att agera hallvärd i finstassen i eftermiddag sen måste jag klura på en schysst present till min vän.

