Nu ska jag ner till gymmet och säga upp mitt medlemskap, ett medlemskap som gav mig en hel del första året.

Året då jag fortfarande orkade med mig själv och allt runt omkring.

Året då jag nästan bodde på gymmet.

Så många timmar som jag har spenderat där nere så känns det ganska sorgligt att säga upp den bekantskapen.

En bekantskap som jag besökt mindre gånger än vad jag har fingrar på min ena hand under det gångna året.

Inte för att jag är snål, för det är jag verkligen inte men det är en onödig kostnad för mig att kasta ut pengar varje månad på något jag inte nyttjar.

Pengar jag kan använda till något annat, som tex till den framtida garderob jag kommer att behöva.

Sen när jag gjort min operation och får börja gymma igen då ska jag ta och bli medlem igen.

För jag vet ju att i början är det promenader som gäller.

När vi ändå är nere på stan så ska jag passa på att byta underkläderna jag fick av mannen i julklapp som tyvärr var lite små för tjockistuttarna 😉

Återkommer senare!

