Har varit ett lärorikt och skit tufft år för mig.

Jag vet precis hur det känns att tappa bort sig själv, att sakna den man en gång var.

Hur man plötsligt utvecklats till en annan version av sig själv, någon annan.

Någon som man inte ens i sin vildaste fantasi kunde tro att man skulle utvecklats till.

Det jaget man blev.

Det jaget som satte hela min värld i gungning och det jag en gång kallade livet blev slaget i spillror.

För dom som inte varit på den där smutsiga sidan av livet och vänt, nere i den grumliga sanden på botten av sig själva.

Dessa människor kommer aldrig att förstå vad jag har gått igenom under 2012.

Jag har lärt mig en hel del saker om mig själv som jag inte trodde var möjligt, och idag är jag en erfarenhet rikare.

2012 är året som jag kommer att minnas som året då jag gick in i väggen.

Då jag fick uppleva den där fula verkligheten som ingen någonsin talar om..

2012 var oxå året då jag simmade upp till ytan igen och tog över stafettpinnen över mitt liv.

Jag kommer nog alltid att se tillbaka på 2012 som ett skitår även om det gjorde mig en erfarenhet rikare.

Nu står jag redo med öppna armar att omfamna ett bättre 2013.

För jag har redan bestämt att 2013 ska bli förändringarnas år, mitt år!!

