Etiketter

, , , , ,

Har frågat sambon flera ggr nu om vi inte kan haffa oss några saker till hemmet, varje gång jag frågar får jag svaret nej.

Med motiveringar som att det är dyrt, onödigt och att vi slösar pengar eftersom jag ändå kommer att vilja byta efter ett tag.

Behöver jag säga att han är smålänning 😉

Å visst har han rätt, så klart jag vill byta när jag tröttnat på det.

Vem vill inte det?

Bara för att vi köper något så innebär det inte att vi ska ha det så hela livet, iallafall inte i min värld 😉

Det är inte så jag funkar, jag gillar ju att göra om och fixa å trixxa hemma.

Det har utvecklats lite som en hobby för mig, och nu efter detta skitåret med allt vad det inneburit så känner jag att jag vill börja grejja igen.

Fattar inte ens varför jag lyssnar på honom och följer hans vilja, det här är inte det jaget jag minns.

Ville jag ha något så köpte jag det utan att fråga vad han tyckte, jag lixom körde mitt race å sen vart det inget mer med det.

Så för att göra slag i saken och visa att jag är tillbaka på platsen över vem som bestämmer i vårat hem så beställde jag en vit lampa från kartell för alldeles föör mycket pengar.

En lampa som jag suktat efter i flera års tid, och med denna handling hoppas jag nu att mannen vet var skåpet ska stå i fortsättningen =)

bourgie

;

