Efter en helt otroligt trevlig dag i Jönköping hos svärföräldrarna , så har jag nu bänkat mig i soffan för att se Helt hysteriskt julspecial.

Jag älskar dessa ursköna bönor!!

I reklampauserna filar jag på mitt inlägg här så det blir som det blir.

När jag ser tillbaka på dagen som varit så är det med värme och glädje.

Glädje över att vara bland mina nära och kära.

Jag känner mig lyckligt lottad som har alla dessa fina människorna runt omkring mig.

Glädje över att se alla barns underbara ansiktsuttryck när dom öppnade sina paket.

Värmen i deras leenden.

Det är det som är roligt med barn, man ser direkt när det inte går hem.

Barn är inte direkt bra på att dölja det.

Jag är helt övertygad om att alla barnen som var med där jag firade idag, var mer än överlyckliga efter presentöppningen.

Samtidigt kan jag inte annat än att bli ledsen över att det faktiskt finns människor i vårat land som inte har råd med julklappar till sina barn eller julmat heller för den delen.

Jag gjorde en god gärning och satte in en slant både till stadsmissionen och kvinnohuset i min stad.

Även om det är en piss i havet om man jämför med hur mycket pengar dom verkligen behöver för att hjälpa alla ,så är det iallafall något.

Och jag hoppas att det kan hjälpa någon.

Förresten såg ni hur jääääkla smal och snygg Sarah Dawn Finer blivit?

Oh la la 😉

Jävlar i min låda vad den kvinnan måste ha slitit på gymmet, sjukt imponerad!

20121225-003235.jpg

