Etiketter

Idag kom jag på mig själv med sitta och klicka mig igenom djungeln av kläder på nätet.

Dom som känner mig vet att detta är min passion, speciellt klänningar.

Som en   knarkare har sitt pulver  så har jag mina klänningar, ungefär så är det fast ändå inte.

Jag är nog mer år light hållet än hardcore.

Det är på den nivån att det inte  är ett shoppingberoende som förstör hela vår ekonomi och sätter oss i skiten.

Nej, nej så är det inte  jag shoppar bara när jag vet med mig att jag kan lägga pengar på det.

Mitt shoppingintresse har blommat ut på äldre dar, innan var jag totalt ointresserad och kläder var något som höll en varm.

Idag vet jag bättre, för mig speglar kläderna  vem man är som person.

Tillbaka till det jag skulle skriva egentligen.

Väl inne på den här sidan så slår det mig att jag är helt insnöad på fel storlek, den storleken som jag tittade på var den jag en gång kunde komma i.

Den storleken som idag är ett minne blott.

Jag blir så ledsen när det kommer till det här med vikten och hur medicinerna gör att  jag bara går upp hela tiden.

jag har funderat framåt och bakåt och åt höger och vänster på det här med en gbp och kommit fram till att puckoläkaren får skriva remissen till sahlgrenska!

Sen om det brister i godkännandet från dom som bestämmer där ja då får jag helt enkelt flytta ner till gymmet och leva på vatten eller något…

Här kommer en liten godbit jag hittade på ellos.se tyvärr fanns den bara i strl 42.

ÅÅÅhhh; den här klänningen är bara sååååå jag!!

36-2533

