Mötet med alla inblandade gick förvånansvärt bra idag.

Efter jul och alla helgdagar så ska jag tillbaka till min arbetsplats och jobba 25 procent.

Det känns förbannat bra om ni frågar mig.

Härligt att arbetsgivaren verkligen fattar denna gången!!

Satt och hostade mig igenom hela mötet och när vi var klara var det dags för mig och läkaren att reda ut detta.

Han började med att fråga hur jag tyckte att mötet gick och jag berättade vad jag kände.

Av vikten av att det inte blir skit och pannkaka igen.

Puckoläkaren rek mig att byta arbetsplats så fort jag kunde.

Vilket är något jag insett själv för länge sedan och jag letar varje dag med lykta och ljus.

Men jag tycker inte att det har varit det mest optimala att göra då jag är sjukskriven.

Tänk om jag får ett jobb och så vips så ska jag jobba 100 procent, det funkar ju inte nu.

Sen kom det där förslaget som jag aldrig trodde min läkare skulle fråga.

Något jag funderat över jättemycket och som verkligen plågar mig idag.

Det här är något som jag så gärna velat för längesedan och nu skulle denna läkare kunna hjälpa mig med att få det gjort.

Ett besök som började med att jag ville ha hostmedicin slutade med hopp om framtiden 😀

Berättar mer längre fram när jag tagit det slutgiltiga beslutet om hur jag gör med förslaget.

