I morgon ska jag ha möte med min arbetsgivare, puckoläkaren och handläggaren på fk.

Det känns sådär eftersom jag vet att jag kommer att gå kriga för min sak.

Sist vi hade möte när fk kvinnan inte kom så körde ju puckoöäkaren ich min arbetsgivare över mig totalt!

Det tänker jag inte tillåta en gång till!

Idag är jag starkare än jag var då och jag kommer vara väldigt noga med att vissa saker kommer fram.

Sen vill vi ju alla så olika saker.

puckoläkaren vill att jag ska börja jobba så snart som möjligt, helst igår.
Även fast jag inte mår bra och blodtrycket är så pass högt.

Arbetsgivaren lovar guld och gröna skogar för att det ska bli bra, som sedan rinner ut i sanden.

Och kvinnan på fk är den som är mest vettig i det här resonemanget.

Hon och jag är nämligen på samma våglängd och vi har insett vikten av att det ska bli så bra som möjligt för mig att återgå till mitt arbete.

Fk och lin arbetsgivare är av helt olika åsikter vad gäller mitt arbete så det ska bli intressant att se vad som sägs på den fronten i morgon.

