Idag var jag tvungen att ge mig ut på stan och införskaffa nya thermosar till sonen.

Vettisjutton hur han lyckats att göra sönder dom så mkt så att han valde att inte ta med dom hem från skolan??

Hur som helst så mådde jag bättre när jag vaknade idag.

Jag inhalerar för brinnande livet när jag känner att jag behöver, men ändå är det segt att bli av med skiten.

Nu vet jag precis hur sonen känt sig när han haft sina luftvägsbesvär!

När vi kom hem från stan funderade jag på hur det kom sig att jag var så pigg när jag vaknade.

Pigg och utvilad!!

Den känslan hade jag glömt bort hur den kändes…. Sen kom jag på att jag inte tagit mina mediciner på morgonen.

Hoppsan Kerstin 😉

Där hade vi svaret på varför jag var piggelin när jag vaknade.

Det ska bli så förbannat skönt den dagen jag får sluta med alla mina mediciner!

Tårtan som vi aldrig åt igår fick jag på ”sängen” idag istället.

