För idag är det min födelsedag.

Jag har kommit till den delen i livet där jag har slutat ”fylla år ” och blir istället 25 varje år 😉

Förklarade det för sonen igår och jag är nästan helt säker på att han förstår hur det går till nu, för när hans mormor frågade hur mkt mamma fyller så svarade min gullegris 25 😉 haha.

Det är nästan så att det är värt en extra julklapp för det svaret.

Jag brukar inte fira min födelsedag med något större arrangemang om jag inte fyller jämt.( vilket kommer bli aldrig nu i forts haha)

Såklart jag kan fira ,men inte på samma sätt som förr.

Idag sätter jag värde på en god bit mat i goda vänners lag istället för rajtantajtan ute på nattklubb.

Dom dagarna är för mig förbi…

Idag kommer födelsedagen att ”firas” nerbäddad med mina bacillusker som envisas med att hålla till i min kropp…

Å nu kom mannen i huset med denna vackra bukett :)))

20121207-132449.jpg

