Etiketter

Nu har det snöat hela dagen.

Det fullkomligt vräker ner i den  lilla småstad  jag bor i .

Plogbilen har kört för fullt hela dagen, och där han en gång plogat där behövs det plogas igen.

Det är så mysigt om man som jag då legat nerbäddad under täcket större delen av dagen och tittat på snöflingorna som yr omkring.

Sen att jag inte mått så bra är ju mindre mysigt med det ska förhoppningsvis åtgärdas i morgon.

Jag blir snart galen på min hals å all skit jag drar på mig!

Det var ju inte alls länge sedan jag hade streptokockerna, bara några veckor sen.

Det kliar och kliar och jag känner hur det svullnar upp i halsen.

Har en tid inbokad sen innan för provtagning på vc i morgon så tänkte kolla om puckoläkaren kunde kolla på mig och min hals i samma veva.

Var ute innan och drog en repa med snöskyffeln innan så min familj kommer in utan att behöva pulsera i snön.

Kände att jag egentligen inte orkade, men en sträng med skyffeln fick det allt bli.

Resten lämnar jag till sonen som är helt i skottar himlen nu när det är snö och han kan skotta =)

Nu ska jag försöka att inta ett mål hämtmat som familjen så snällt köpt med hem 😉

 

 

 

 

 

 

