Dagen började med att jag tog på Michelin utstyrseln och skottade ingången så vi kunde komma ut!!

För när det snöar som det gjort dom sista dagarna ,så är vår ingång inte rolig att gå ner för om det inte e skottat.

På vägen hem från skolbussen inser jag hur jävulskt jobbigt det egentligen är, att pulsera med långkalsipper, mysbrallor och thermobyxor!!!

Kändes som att gå i konstant uppförsbacke och med flera kilos extra vikt.

Börjar även förstå varför sonen gnäller om att ha thermobrallor….

Det går inte en enda dag utan att det stönas och stånkas om dessa byxor.

Och långkalsipperna, dom ska vi inte tala om vilket tjat det är om.

Efter den här promenaden till skolbussen och tillbaka var jag helt slut som människa, så jag tog mig en powernap.

En powernap som visst blev 3 timmar,ops 😉

På planeringen idag stod div ärenden och när vi skulle ge oss iväg så startar såklart inte skitsaaben!!

Då kommer mannen på den briljanta idén att vi puttar skitsaaben till garaget.

Så att skitsaaben kan få sitt batteri laddat.

Efter ett tags puttande och huttrande gav jag upp och gick in och hoppade i Michelin utstyrseln igen, sen var jag redo att putta skitsaaben igen.

1,5 timmes puttande senare stod skitsaaben i garaget.

Behöver jag säga att jag kommer att sova gott ikväll 🙂

