Etiketter

Ikväll vankas det personalfest på mitt jobb, en fest som jag först hade tänkt att gå på.

Jag tänkte att det kanske skulle vara min sista personalfest med det företaget innan jag kastade in handduken.

Och att det kanske kunde vara roligt att komma ut lite bland människor.

Ju mer jag funderade på det så kände jag inom mig att jag verkligen INTE ville vara med dessa människor.

Missförstå mig rätt nu, alla dom människorna som tidigare livade upp min arbetsplats och som fick det att vara roligt att gå dit dessa människor har slutat en efter en och idag finns ingen av dessa kvar.

Jag känner mig helt utlämnad och tom, som om någonting saknas inom mig.

Å det gör det ju, min allra bästa vän, min andra halva slutade för ett tag sedan på vår arbetsplats.

Vet lixom inte hur jag ska bete mig ibland dessa människor som tidigare såg upp till oss som jobbat inom företaget länge.

Idag när dessa människor klättrat en liten liten bit på karriärsstegen så är vi andra inte vatten värda längre och den enorma kunskap vi har värderas inte alls på det sätt som den gjort förr.

Hur som helst så känner jag att jag inte vill följa med och dessutom kommer det bli ett jävla snack om jag följt med eftersom jag e sjukskriven.

Jag kan det där stället och människorna som jobbar där utan och innan och jag vet hur snacket går…

Så jag säger tack å hejj för mig denna gången =)

